50 kg nu tack!!!!

Så jävla skön träning, fy fan vad jag tog i. Jag måste ha bränt minst 400 kcal för jag cyklade dit och hem också! känns riktigt bra. Det blir ingen mer mat idag för jag åt en banan och en tjock gurkbit innan jag tränade. Ska duscha nu och sen cykla (förbränning!!!) hem till pojkvännen. Får hoppas han inte köpt godis eller något och försöker tvinga i mig något. För avleda honom med sex så det blir förbränning istället för mat ;)

Jag känner mig sjukt duktig, men jag är så jävla otålig. JAG VILL VÄGA 50 KG NU NU NU!!! Men jag vet att det tar tid, så får bara stå ut. Mat är olycklig, smal är lycklig! INGET SMAKAR SÅ BRA SOM SMAL KÄNNS!


Kommentarer
Postat av: Bohemicana

Hey there! Jag är en 18årig tjej som skriver om mitt liv som barn till en cancersjuk mor. Min mor har nyligen fått beskedet att cancern kommit tillbaka, denna gång i form av skelettcancer. Cancer är enligt många slutet på livet, men här i min blogg, mitt liv, vägrar jag inse att det är det. Men även om jag vägrar att tro det, så ska man aldrig underskatta varken sjukdomen eller livet. Denna gång beskedet kom förändrades våra liv, inte bara mammas utan människorna i hennes närhet också. Mitt bloggnamn Bohemicana kommer från ordet Bohem, vars livsstil betyder bland annat "leva för dagen", och det är just vad jag & människorna i min närhet nu gör. Vi tar varje dag som den kommer, njuter av att få leva & tar ingenting för givet, följ med på vår resa du med så kanske du också får ett eget litet "wakeupcall". Välkommen till bloggen om livet!

2009-09-01 @ 17:14:21
URL: http://bohemicana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0