Jag ana och mia

Detta är min blogg och mig ana och mia. Jag har bestämt mig att en gång för alla bli stark och bli vän med hungern, för jag vet att smal är lycklig och mat är olycklig. Jag väger 56 kg och är 160 cm lång. Mitt första mål är 50 kg!

På måndag börjar min nya diet. Jag får inte äta mer än 500 kcal per dag och jag måste träna varje dag plus gå promenader och cykla mycket. Var femte dag ska jag fasta, det vill säga att jag ska fasta på fredag. Så ser det ut än så länge. Här i bloggen ska jag skriva ner vad jag äter och hur jag tränar, så jag får kontroll. Kontroll är makt. Jag kommer även försöka skriva ner hur jag mår, hur jag verkligen mår.
....
KAN HON, KAN JAG!!!!



Nicole Richie ♥

Kommentarer
Postat av: bryr mig, bryr du dig ?

snälla gör det inte, du kommer ångra dig så grymt mycket. Det är inte alls fint att vara helt benigt (tro mig, jag är det själv), att inte kunna gå ut utan att vilja gråta, att ha säckiga kläder hela tiden och att folk skriker - MEN ÄT !! Du kanske tänker; men det kommer vara lätt att gå upp i vikt.. nej det kommer det inte, du kommer att få ett helvete, jag vet.

2009-09-05 @ 21:55:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0