57 kg..

Nu väger jag 57 kg... 57 fucking jävla kilo. Helt stört. Jag är så fet att jag vill skratta. Varje dag vaknar jag upp med tanken "idag börjar jag, idag ska jag inte äta något. idag ska jag börja banta på allvar". Det börjar bra- ingen frukost-knappt någon lunch i skolan- somnar när jag kommer hem- men sen, VRÄKER JAG I MIG ALLT MÖJLIGT SKIT PÅ EFTERMIDDAGEN OCH KVÄLLEN. Ibland spyr jag och ibland bara gråter jag. Pga detta kan jag varken träna eller plugga. Ligger mest och läser och ser på tv.... detta har gjort att jag gått upp tre kilo och fått sämre betyg... Jag hatar mig själv något så in i helvete. Jag vet inte vad jag ska ta mig till... Jag vill bara dö dö dö ibland. Jag vill gå ner 7 kg eller dö.

Jag har valt att gå ner 7 kg och jag började idag. Jag vet inte riktigt hur jag ska göra, men det ska gå. Jag ska träna som ett djur, och äte lite kalorier. Och jag ska klara det!!! misslyckas jag igen vet jag inte vad jag gör.. Jag ska uppdatera bloggen mycket så jag håller motivationen uppe.

JAG KAN, JAG VILL, JAG SKA!!! SMAL ÄR LYCKLIG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0