Mat=ångest,

Fan, jag hatar mig själv. HATAR! Jag är så jävla grisig. igår åt jag massa mackor, kräkters. Åt en till, och sen en till. plus en banan.. Och idag åt jag två mackor till frukost och sen en fet sallad till lunch utan att spy. Nu har jag ätit en tallrik med ris och kyckling och har precis kräkt i fem minuter. Känns fortfarande inte som jag fick upp allt, men det går inte att spy mer.. fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan.... Det värsta av allt är att jag ätit nötter.... de innehåller mer kalorier än jag borde äta på en vecka... jag är så jävla äcklig. En äcklig jävla gris... kan jag inte bara fatta att mat ger mig ångest? Jag vill inte känna ångest, jag vill vara lycklig. lycklig och smal.

Jag ska åka och träna nu och ge hundra procent, jag får inte lägga mig ner en enda gång. Jag ska tänka på mina grislår...

Hejdå. Jag hatar mig själv. Hoppas ni mår bättre än jag gör...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0