Lost control.

Nu hatar jag bokstavligt talat mig själv. Jag har helt tappat kontrollen. Allt gick så bra i måndags och tisdags jue, och sen bara sket allt sig. När jag kom hem ifrån träningen så åt jag.. Jag skäms så mycket för vad jag åt, och att jag åt över huvud taget, att jag inte ens kan skriva det här på bloggen fast jag är anonym.. Jag har precis spytt och sen duschat i en halvtimme. Varje gång jag har spytt slår mitt hjärta så fort att det det känns som det ska hoppa ur bröstkorgen. Jag både hatar och älskar att spy. Jag hatar det för att jag behöver det, blir så arg för att jag inte bara sket i att äta istället.. Och jag hatar det för jag får huvudverk, det svider i hela strupen och hjärtat slår smärtsamt fort. Jag älskar det för att det känns så skönt just i den sekunden då allt bara forsar upp från magen, frihet. Ut ur min kropp äckliga mat!!! Jag mår illa när jag tänker på mat nu.. Imorgon ska jag fasta, femte dagen på dieten. Ingen ingen mat. det jag får stoppa i munnen under fasta är:
cigaretter (ofcourse)
vatten (helst massa massa vatten)
Light drycker utan kalorier i.

Och imed att det är fredag imorgon så får jag dricka sprit så länge det inte innebär öl, vin eller cider. Endast stark stark alkohol. Men jag vet inte om jag orkar festa imorgon ändå..

Fan vad jag hatar mig själv, jag tror jag vill dö. Önskar något hemskt hände mig, typ att jag blev överkörd, mördad eller bara plötslig dog. Jag vågar inte begå självmord. Jag vill inte begå självmord. Jag vill kanske egentligen inte dö heller. Jag vill bara bli smal och lycklig..

Kommentarer
Postat av: Simone

Hej, såg att du hade kommenterat på min blogg. Var inte så hård mot dig själv. Att vara stark innebär att man reser sig upp efter misstag!!Du kommer att klara det, kämpa på!

kram S

2009-09-05 @ 19:43:18
URL: http://anamiasimone.bloggsida.se/
Postat av: borninjune

Jag önskar ocksa ibland att jag blev misshandlad eller mördad. Fast jag har även försökt att ta livet av mig. Men jag ville inte dö egentligen. Jag ville bara slippa all smärta.



Kram

2009-09-10 @ 08:52:27
URL: http://borninjune.blogg.se/
Postat av: pussel

Jag också =(. Jag vill dö, men ändå inte?

2009-09-11 @ 19:28:12
URL: http://pussel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0